8.19.2013

heart

Today I went to Riga, to visit doctor. That's how I look right now, with 5 wires which are applied to my heart with monitor. I have to live like this about 24 hours. Tomorrow I'm going to remove it, so I will go to capital city again. I will visit Riga 3 more times this week- doctors, doctors, doctors. But I'm good! And I wish I feel good in future, so I will have chance to update blog- outfit and new in posts will be in blog any time soon, of course, If I will have chance to do them. Keep smiling everyone:)


6 komentāri:

  1. I wish you all the best! I hope you feel better soon!
    X

    AtbildētDzēst
  2. I hope u will feel better soon!
    many hugs
    Come and have a look at my newest post!
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. I'm good Elisa! Thank you so much worriying about me. :)
      x

      Dzēst
  3. Es īsti tā arī nesapratu kas ir noticis!
    Vai vari man to izskaidrot latviski ? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Angliski būtu bijis grūti (man) izskaidrot un nedaudz arī lieki, tāpēc īpaši neiedziļinājos vai mani sekotāji sapratīs. :D Atvainojos.
      Pēdējā laikā man ir uzstādītas pāris diagnozes, tāpēc man ir jāiziet cauri vairākām ārstu vizītēm un procedūrām, analīzēm. Uz mana ķermeņa bija 5 vadi ar mazu monitoriņu, kas 24 stundas sekoja līdzi un ierakstīja manu sirdsdarbību. Vienkāršāk sakot- holtera monitorēšana.

      Dzēst