2.03.2015

On My February Wishlist


Hey! How are you? I'm totally trapped in myself somehow. I need some time alone. I feel like I need something new and positive in my life. I feel like I need new people in my life. (Real people) I feel like I'm ready to pass exams and leave. I'm feeling positive & negative both. Somehow blog keeps me inspired and I've some ideas for next posts. And I'm thinking about changing blog design soon, as I've so much free time on weekends (because I have long-term-vacation or should I say that I don't have job and money right now) and so many great ideas - wait for it. :) I hope at least you all have great mood today and everything went right for you today!

I decided to make ''On My February Wishlist'' set on Polyvore some days ago. I'm dreaming of new bag, and this Kate Spade shoulder bag is just wonderful! I love that red color & I love Kate Spade New York brand as well :) Also I need new, warm scarf! I want check one for so long, but I haven't found the right one yet. And some new gold accessories is never bad decision. What's on your February Wishlist? Let me know!

2 komentāri:

  1. Pirms neilga laika es jutos diezgan līdzīgi, dzīvē bija ļoti daudz stresa un likās, ka nekas nedevās rokās un beigās pat saslimu ( pieļauju ka tā arī varēja būt ķermeņa reakcija uz pārslodzi, stresu un pesimistisko gara stāvokli). Esmu noslimojusi 10 dienas un kaut arī slimot patiešām nav patīkami, savā veidā es izbaudīju šo laiku, jo pavadīju to mājās un mierā ar sevi- lielākoties vienatnē! Esmu sakopojusi savas domas, izveseļojusies un ļoti iedvesmota ( it īpaši šajā laikā pievērsos blogam!)!
    Tāpēc novēlu Tev arī atrast šo laiku priekš sevis un saplānot lietas, kas tuvākā vai tālākā nākotnē padarītu Tevi laimīgāku! :)

    P.s.
    Ļooooti patīk tā somiņa, esmu liela Kate Spade fane!

    www.callmemaddie.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja godīgi, es klusībā cerēju, ka kāds bacilis pielips arī man, bez maz vai staigāju ar jaku vaļā. Muļķīgi darīju, tomēr, šobrīd manā dzīvē ir tāds periods, ka man nav iespējas patverties no ierastajām sejām un pienākumiem, tāpēc es vienkārši gaidu kad pienāks siltais pavasaris, lai var doties garās pastaigās pa pilsētu un izvēdināt galvu. Šobrīd jūku prātā un maz kontaktējos ar apkārtējiem, tāpēc paldies par vēlējumiem - gaidu pavasari, jo zinu, ka ātrāk pie brīža tikai un vienīgi sev netikšu..

      Dzēst